Do 2.5. je e-shop v omezeném provozu z důvodu dovolené. Všechny Vaše objednávky vyřídíme po návratu.

Zavřít

Banner CofidisDoprava a platba

Doprava

Nabízíme zaslání objednaného zboží přepravci Českou poštou, DPD a doručení přepravní službou obchodu Faremní technika u těžkého zboží.

Zásilky jsou baleny v obalech odpovídající velikosti, které zboží poskytují maximální ochranu při přepravě.

Zásilky jsou během přepravy pojištěny proti poškození - pokud zjistíte při doručení poškození obalu nebo zásilky, postupujte prosím podle inásledujícího postupu, v jiném případě nevbude reklamace uznána:

řidič přijíždí k příjemci a ten by měl zkontrolovat obal zásilky. V případě poškozeného obalu zásilku buď odmítne, nebo převezme a po řidiči chce, aby si zaznamenal PŘEVZATO S VÝHRADOU. Řidič nesmí a nemůže posuzovat a řešit škodu na místě s příjemcem a to ani sepisovat reklamační protokol ani umožnit příjemci kontrolu obsahu . Příjemce má tři prac. dny na tuto kontrolu obsahu. V případě poškození se ozývá odesilateli a ten hned o škodě informuje PPL. Pozor doba tří pracovních dní se brána jako doba od převzetí příjemcem až do nahlášení PPL, tedy pokud příjemce odesilatele informuje třetí pracovní den, tak ten musí tuto informaci ještě týž den předat PPL. Příjemci se ozve reklamační oddělení, které sepíše zápis o škodě a zajistí vyzvednutí poškozeného zboží. Příjemce si u sebe musí nechat poškozené zboží, obal a výstelku balíku pro sepsání reklamace následně si PPL sama poškozené zboží vyzvedne. V případě přeprav přes paletové produkty je nutné od příjemce foto poškozeného zboží a pokud možno veškeré balení a použitých výstražných nálepek."

 Zbytek reklamace již pořeší náš eshop l s přepravcem  a o výsledku reklamačního řízení Vás bude informovat. 

Platba

K platbám používáme prověřené, bezpečné a pohodlné způsoby placení za objednané zboží. Bezpečnosti plateb věnujeme zvýšenou pozornost.

V současnosti přijímáme platby těmito způsoby:

  • v hotovosti -  na pobočce
  • převodem na účet
  • na dobírku
  • platební bránou a platebním terminálem

Platební bránu a terminnál provozuje společnost ComGate Payments, a.s.:

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
informace o platebních metodách - platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby

https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou

https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody


• kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

platbu na splátky již není možné přímo provést na tomto eshopu, ale vždy přes stránky zprostředkovateel, společnosti Cofidis, odkaz na stránky společnosti je zde

Pokud bude zájem z Vaší strany přidáme další způsoby platby a rádi si necháme poradit, který způsob placení by Vám nejvíce vyhovoval.

Společnost Cofidis nově nabízí od 7. do 20. 10. výhodný produkt půlrpocento, více informací najdete zde https://www.iplatba.cz/splatkovy-prodej-informace-pro-pulproc/