Vážení zákazníci, vzhledem k plánovanému čerpání dovolené bude provoz eshop v období od 15.11. do 3.12. omezen. Informace o prioritních objednávkách a dotazy na dostupnost zboží prosím směrujte na WhatsApp nebo email, v tomto období budu v pásmu s časovým posunem -8 hodin. Děkuji za pochopení.

Dále bych Vás rád upozornil na prodejce elektrických tříkolek na bazoši a podobných portálech. Ve vlastním zájmu si před koupí vždy zjistěte, zda Vám prodejce poskytuje záruku, nárok na reklamaci, záruční i pozáruční servis a dostupnost náhradních dílů. Ověřte si také historii prodejce a to zda obchoduje legálně (je veden v registru a platí DPH).

Zavřít

Banner CofidisDoprava a platba

Doprava

Nabízíme zaslání objednaného zboží přepravci Českou poštou, DPD a doručení přepravní službou obchodu Faremní technika u těžkého zboží.

Zásilky jsou baleny v obalech odpovídající velikosti, které zboží poskytují maximální ochranu při přepravě.

Zásilky jsou během přepravy pojištěny proti poškození - pokud zjistíte při doručení poškození obalu nebo zásilky, postupujte prosím podle inásledujícího postupu, v jiném případě nevbude reklamace uznána:

řidič přijíždí k příjemci a ten by měl zkontrolovat obal zásilky. V případě poškozeného obalu zásilku buď odmítne, nebo převezme a po řidiči chce, aby si zaznamenal PŘEVZATO S VÝHRADOU. Řidič nesmí a nemůže posuzovat a řešit škodu na místě s příjemcem a to ani sepisovat reklamační protokol ani umožnit příjemci kontrolu obsahu . Příjemce má tři prac. dny na tuto kontrolu obsahu. V případě poškození se ozývá odesilateli a ten hned o škodě informuje přepravce. Pozor doba tří pracovních dní se brána jako doba od převzetí příjemcem až do nahlášení přerpavci, tedy pokud příjemce odesilatele informuje třetí pracovní den, tak ten musí tuto informaci ještě týž den předat přepravci. Příjemci se ozve reklamační oddělení, které sepíše zápis o škodě a zajistí vyzvednutí poškozeného zboží. Příjemce si u sebe musí nechat poškozené zboží, obal a výstelku balíku pro sepsání reklamace následně si přepravce poškozené zboží vyzvedne. V případě přeprav přes paletové produkty je nutné od příjemce foto poškozeného zboží a pokud možno veškeré balení a použitých výstražných nálepek."

 Zbytek reklamace již pořeší náš eshop l s přepravcem  a o výsledku reklamačního řízení Vás bude informovat. 

rádi bychom Vás touto cestou informovali, že  od 11. listopadu česká pošta ve spolupráci s balíkovnou spustili nový model systému ukládání zásilek.


ZMĚNA UKLÁDÁNÍ ZÁSILEK
Balíkovna na adresu / Balík Do ruky
v případě, kdy adresát není zastižen nebo požaduje uložení, balík je nově uložen
na nejbližším výdejním místě, případně externím boxu
Balíkovna (adresované na výdejní místo nebo do boxu)
pokud má zákazníkem vybrané výdejní místo vyčerpanou kapacitu,
balík je uložen na nejbližším výdejním místě, případně do boxu


NOVĚ POSKYTOVANÉ ŘEŠENÍ
Ukládací systém se snaží najít nejvhodnější místo. Určující je především vzdálenost nového místa,
které je co nejblíže původnímu a má dostatečné kapacity. Vybírá ze všech možných alternativ:
Balíkovna BOX
Balíkovna Partner
Balíkovna na poště


S touto změnou přestává platit pravidlo, že ke každé adrese je pevně navázáno jen jedno ukládací místo.
Toto místo pro jednu adresu se může v různých dnech měnit v závislosti na tom, která z nejbližších provozoven má aktuálně dostatečnou kapacitu.
Česká pošta, s.p., Divize Balíkovna

Co pro zákazníka znamená uložení v boxu?


nově možnost využít 3000 výdejních míst
na vyzvednutí balíku má 48 hodin u balíku nelze prodloužit úložní dobu
k vyzvednutí balíku potřebuje kód pro výdej
dobírku je nutné zaplatit online


Co pro zákazníka znamená uložení
v Balíkovně partner?


nově možnost využít 4000 výdejních míst
na vyzvednutí balíku má 7 kalendářních dní
u balíku nelze prodloužit úložní dobu
k vyzvednutí balíku potřebuje kód pro výdej

Platba

K platbám používáme prověřené, bezpečné a pohodlné způsoby placení za objednané zboží. Bezpečnosti plateb věnujeme zvýšenou pozornost.

V současnosti přijímáme platby těmito způsoby:

  • v hotovosti -  na pobočce
  • převodem na účet
  • na dobírku
  • platební bránou a platebním terminálem

Platební bránu a terminnál provozuje společnost ComGate Payments, a.s.:

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
informace o platebních metodách - platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby

https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou

https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody


• kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

platbu na splátky již není možné přímo provést na tomto eshopu, ale vždy přes stránky zprostředkovateel, společnosti Cofidis, odkaz na stránky společnosti je zde

Pokud bude zájem z Vaší strany přidáme další způsoby platby a rádi si necháme poradit, který způsob placení by Vám nejvíce vyhovoval.

Společnost Cofidis nově nabízí od 7. do 20. 10. výhodný produkt půlrpocento, více informací najdete zde https://www.iplatba.cz/splatkovy-prodej-informace-pro-pulproc/